Vítejte na našich nových stránkách! Vylepšili jsme je, aby se vám objednávalo ještě příjemněji. Chcete nás pochválit? Máte podnět ke zlepšení? Napište nám, budeme rádi.

Jak si objednat?

 

 

1) Mohu si objednat z více restaurací najednou?

Ano, my vás nijak v objednávkách neomezujeme. Můžete si objednat třeba z pěti restaurací najednou. Čas doručení se poté může prodloužit :)

2) Kolik zaplatím za dopravu?

  Cena objednávky od 170 Kč do 169 Kč do 99 Kč
  Zelená zóna Zdarma 9 Kč  19 Kč

 

  Cena objednávky od 250 Kč do 249 Kč do 169 Kč do 99 Kč 
  Modrá zóna Zdarma 19 Kč 29 Kč 39 Kč

3) Kolik připlatím za obal?

Cenu, kterou vidíte webu, je již včetně obalu. Do většiny restaurací dodáváme vlastní plně kompostovatelné obaly od firmy Vegware.

4) Mohu zaplatit stravenkami?

 Ano, bereme stravenky a stravenkové karty SODEXO Gastro Pass a Edenred - na stravenky nevracíme.

5) Nedostal jsem od kurýra účtenku.

Šetříme lesy :), proto doklady zasíláme pouze v elektronické podobě. Podívejte se do svého zákaznického účtu, kde máte historický přehled všech vašich objednávek a dokladů.  

6) Mohu zaplatit kartou?

 Ano, všichni naši kurýři jsou vybaveni platebními terminály.

7) Mohu poslat někomu jídlo jako překvapení?

 Ano, rádi děláme radost. Stačí vše napsat do detailu objednávky. Zaplatíte pohodlně přes platební bránu. Odkaz na bránu vám zašleme do emailu. 

8) Je možné doručit objednávku za hranici zóny rozvozu i v případě, že by doručení trvalo déle?

 Abychom zaručili dodání v co nejkratším čase, objednávky mimo zelenou a modrou zónu bohužel nevyřizujeme. 

9) Nabízíte slevu za velkou objednávku?

Ano, ke každé objednávce nad 799 Kč vám do emailu automaticky zašleme slevový kupón v hodnotě 50 Kč na příští objednávku. Za objednávku nad 999 Kč obdržíte kupón v hodnotě 75 Kč a nad 1199 Kč kupón na 100 Kč.

 

 

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zavolejte nám na 382 22 33 33, nebo nám napište na online chatu a rádi vám odpovíme.